Tefal OW2001

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal OW2001 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

sander2011 03-02-2011
Geschreven voor: Tefal OW2001

toppertje deze machine. makkelijk in gebruik, een kind kan de was doen. Gebruiksaanwijzing is erg kort, maar meer heb je ook echt niet nodig. leuk detail in de gebruiksaanwijzing is dat aangeven wordt waar ieder ingredient verantwoordelijk voor is.
Brood is heerlijk en de de instellingen die je kan kiezen geven voldoende mogelijkheden. Gewichtt, kleur korst ed zijn makkelijk te kiezen.

Creatiefje 30-05-2010
Geschreven voor: Tefal OW2001

Sinds 4 dagen in het bezit van deze broodmachine. Hij voldoet prima. Het brood is erg lekker dus een goede koop gedaan. Fijn dat hij niet zo groot is maar je kunt er een brood van 500 gr 750 gr of 1000 gr in bakken. Ik kies voor 750 gr omdat ik dat een mooie maat brood vind.

Janneke1977 08-05-2007
Geschreven voor: Tefal OW2001

Heb hem enkele weken in bezit. Moest eerst erg wennen, maar nu bevalt ie prima. Veel mogelijkheden, makkelijke bediening. Aanrader !!

melo 25-03-2007
Geschreven voor: Tefal OW2001

Verbazend goed apparaat. Ik ben nog nooit in het bezit geweest van een broodbakmachine dus heb ik ook geen referentiekader. Op dit moment bak ik enkel met kant en klaar mix producten en mislukken deze nooit. De bakker op de hoek is een klant kwijt ;)

Nadeel: De afwerking is echt chinees, ziet er goedkoop uit en vallen de dopjes om de schroeven af te werken uit de deksel.
Mocht het broodbakken mij verder bekoren zal ik heuse eye-catcher aanschaffen.

Gvandeloo 20-03-2007
Geschreven voor: Tefal OW2001

Ik heb al eerder geschreven dat de broodbakmachine
ow2001 van tefal niet goed bakte.Ik heb daarna 2 maal
een nieuwe gekregen en bij geen van alle kwam er een
goed brood uit. Het rijst niet goed en het wordt niet goed
gaar. Nu heb ik van de winkel een tegoedbon
gekregen. Ik bak nu weer met een AFK en ik heb prima
brooden.
Gerrie van de Loo.

websurfman 19-01-2007
Geschreven voor: Tefal OW2001

Geen goed brood mee te bakken: Zelfs op stand Donker Bruine korst blijft brood bleek en is het amper gaar.
Apparaat na 3 weken teruggebracht en geld terug.
Nu AFK BM2 gekocht, welke prima bakt. Een wereld van verschil met de Tefal!